Handreiking gebruik eHerkenning
eHerkenning
eHerkenning is de digitale handtekening voor organisaties/bedrijven. Voor meer informatie over eHerkenning en het aanvragen van een account, zie www.eHerkenning.nl.
Uw eHerkenningaccount
Voor het gebruik van de digitale subsidieformulieren dient u een eHerkenningaccount te hebben waarmee u voor uw organisatie voor de volgende dienst en het volgende betrouwbaarheidsniveau gemachtigd bent:
- Dienstverlener: Provincie Noord-Holland
- Dienst: Digitaal Loket
- Niveau: minimaal EH2+
Kamer van Koophandelnummer
In het digitale formulier van de provincie moet u het KvK-nummer invullen, dat past bij het eHerkenningaccount waarmee de aanvraag wordt ondertekend.
Bent u gemachtigd op vestigingsniveau, dan moet u in het aanvraagformulier ook het vestigingsnummer KvK invullen, ook al staat dat in het formulier niet als ‘verplichte vraag’.
Foutmelding formulier
Krijgt u bij het inloggen op de inlogpagina van eHerkenning een foutmelding? Controleer of uw account voor de juiste dienst en het juiste betrouwbaarheidsniveau is gemachtigd en of u in het formulier het juiste KvK-nummer (en vestigingsnummer KvK) heeft ingevuld.
Biedt dit geen oplossing, neem dan contact op met uw eHerkenning-leverancier.
Krijgt u tijdens het gebruik van het digitale indieningsformulier (nadat u bent ingelogd bij eHerkenning) een foutmelding? Neem dan contact op met het Servicepunt Provincie Noord-Holland.
Altijd ontvangstbevestiging
Nadat u het digitale formulier heeft verstuurd, wordt een automatisch gegenereerde ontvangstbevestiging gestuurd naar het e-mailadres dat u op het aanvraagformulier heeft ingevuld.
Geen ontvangstbevestiging gekregen? Dan is uw aanvraag of verzoek waarschijnlijk niet door ons ontvangen. Neemt u in dat geval contact op met het Servicepunt Provincie Noord-Holland.